In a rich womans world..

Nu är man ännu igen fattigare. Var nyss och handlade för de 400, egentligen 500 som mormor hade lånat men mamma tog en hundralapp. Nu är hon skyldig mig 2300 och undrar när jag får se dem igen??

Jag köpte lite mat för mitt kylskpåp var bokstavligen helt tomt. Lite bröd, pålägg, godis och lite tortill tänkte jag äta ikväll!

Någon som vill hålla mig sällskap ikväll? I helgen blir det jobb, äntligen! Min kväll ikväll kommer bestå av att titta på någon film och äta tortilla och godis, någon vars kväll ser ut så med så hör av dig så kan vi ha en sådan kväll tillsammans.

Jag måste köpa en hårddisk til min dator, just nu har jag bara 8 gb, en ANING lite! När lönen kommer ska jag köpa en och ett dator bord. Just nu står datorn på mitt vardagsrumsbord, haha inte världens bästa plats men jag kan inte ha den någon annanstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0