Wasss upppp...

Okej jag är lite övertrött nu, har packat klart och städat lite med, måste bara plocka in disken men det tror jag att jag gör imorgon. Min buss går hårifrån 09.14 så jag måste upp vid åtta eller nåt för jag ska göra lite mat föfr resan, göra mig iordnig och sedan gå till bussen. Min resväska är så packad att om jag lägger i en sak till så spricker den :(. Jag måste så klippa mig, mitt hår äår så slitet alltså, inte bra.

När jag stod i duschen innan så tog jag med min telefon in och satte på lite musik och så började sofia skicka sms till mig och jag kan itne inte direkt "inte" svara på ett så jag fick torka mina hände varje gång. Rätt som det var ringde pappa mitt ui allt och jag stod där naken och pratade me honom i någoj minut efter att jag hade tättat klart håret så ringer mormor, vi pratade i fem min och jag stod forftarande i duschen och hade balsam i håret. När jag hade skjöljt ut balsamet så ringer4 Sofia, jag sa att jag skulle ringa henne senare. Jag fick hela tre samtal och 4 sms under mina 20 min i duschen, inte illa det, haha...

Det finns absolut inget att titta på på tv så jag tror att jag ska sova.

Amra here I come :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sounds awesome! Om du jobbar så slår jag din chef! Just kidding (fast med lite allvar :p) haha

2009-05-05 @ 00:35:10
Postat av: Sophie

HOppas du får de kul hon Amra, hälsa henne :)

2009-05-05 @ 06:34:16
URL: http://flyawayangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0