Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut....

Först drömde jag att Emma fyllde år och då jvar jag på MM för att handla åt en vårdtagarre. Hennes handlingsslista var skriven som en virvel så man fick vända bladet hela tiden. Rätt som det var började det sjunga -ja må hon leva i radion fast ingenb sjöng med, så jag tog tag i det och var den första som började sjunga, falskt dock fast ingen annan sjöng ;S, Emma uppskattade det iallafall i slutändan

Min andra dröm var att jag och Maria skulle hålla en show med dans och vi hade inte övat mycket till den innan så vi båda var väldigt nervösa. Men när det var våran tur så krånglade allting och alla började bli irriterade, de blev taskiga till slut och sa elaka saker till oss, villet inte var snällt så till slut sket vi i att göra showen och gick av scenen.

Min tredje dröm handlade om Top Gear. Jag träffade på alla dessa tre sköna killar och fick provköra en neongrön 67 camero, impala 67 , jag skulle inte bli tagen av en annan bild då vil skulle jaga varandra. De använde sig av alla mina favorit bilar och jag var så avundsjuk. Jag tog massa bilder med min bilkamera och Hammond tog en del bilder på mig med när jag körde och jag på han. Jag hade det så kul att jag inte ville att drömmen skulle sluta!

67 camaro och Impala 67

http://blog.used-cars-fl.com/wp-content/gallery/muscle-cars/brents_67_camaro.jpg

http://images.hotrod.com/powertour/2007_hot_rod_power_tour_day_4_pictures_31_z+1967_impala+side_view.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0