Sluta Louise!

Idag har inte varit en bra dag för mig. Den startade med att jag försov mig och med det startade en kass dag!  Har inte gjort ett skit, skulle egentligen städat och pluggat men icke sa Louise. Istället har jag altat på onödiga saker. Saker som är helt orelevanta som bara gör mig deppig och allmänt "icke" Louise. Jag gillar inte dessa känslor, vill vara glad NU!

Har varit nervös inför att rina min handledare - ringt 3 gånger men inget svar =S
Har gett mig själv ettiketten korkad, tänker på alla dumma saker jag sagt eller gjort eller rättare sagt inte sagt =P Haha det lät kul, humöret upp 1 %, woho!
Jag saknar alla, det är trist att vara själv hela tiden.
Att jag är lat!
Inte har någon energi!
Att jag inte skaffat någon ny vän i skolan, bara "skol" kompisar som man bara har i skolan och inte på fritiden. Men som sagt har ju inte gått så långe än..

Buhu vilket tråkigt inlägg! Bara deprimerande! Imorgon mår jag bättre det lovar jag. Har vissa dagar, brukar vara när jag blir själv första dagen efter att jag sagt hej då till någon som hälsat på mig eller när jag var i Skene.

Morgondagen är snart kommen och då är den glada Louise tillbaka som inte ältar problem som egentligen inte är problem !

Ska laga mat och kolla på film nu =)
Skulle behöva en kram också - Any takers?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan alltid ge dig en kram Louise, saknar dig också sååå mycket.. Jag kände också så som du gör när jag bodde i Örebro, hoppas du mår bättre snart.. =)

2010-09-28 @ 20:23:53
Postat av: Louise

Tackar gumman <3 jo nu mår jag bättre! Behövde bara lite film, avskriva mig och musik =D säkert något pms-skit jag fick =P

2010-09-28 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0