Sommaren är kort. Det mesta har regnat bort

Hejsan hoppsan alla goa och glada läsare av min blogg.
 
Det var ett tag sedan jag skrev här och har tappat motivationen helt så jag får se om jag fortsätter att blogga eller tar bort bloggen helt. Fast det finns way mycket minnen på denna blogg och den har fungerat som en dagbok för mig. SÅ vi får se hur jag gör i framtiden.
 
Iallafall så har sommaren varit bra. Jobbat, jobbat, jobbat och nu har jag haft nästan en hel veckas semester och har en kvar innan skolan börjar :)
 
Imorgon ska jag åka till pappa och hjälpa Pia sätta ihop en garderob utan beskrivning ( får se hur det går ) på onsdag ska jag inte till Göteborg och träffa Maria. Jag ska träna på gymmet och försöka få med Robin att även börja på corpus ;). 
 
Min viktninskning har gått sisådär den sista månaden. Men sammanlagt sedan nyår har jag fått ner 17 kg och jag är sååå stolt men har fortfarande ca 10 kg att gå ner innan jag blir nöjd! Detta ska jag försöka göra innan året är slut!
 
Snart ska jag ta hand om disken som skriker efter mig och efter det väntas en promenad igen. Ska ta 2-3 promenader per dag om det inte regnar. En innan frukost ca 30-45 min sedan en innan lunch och en kvällspromenad  när Robin kommer hem. JAg måste komma igång med styrketräningen och det ska jag imorgon när jag ska till gymmet :).
 
Louise over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0