Behövligt!

Nu har jag varit ledig i två hela dagar och bara tagit det lugnt. Jobbade hela förra veckans sju dagar och var ganska sliten efter det så dessa två dagar har varit underbara! Dock har jag varit lite uttråkad idag och väntar bara på att Robin ska komma hem. Jag har satt in nästan alla mina kort jag hade liggandes i ett album men måste köpa ett till. Inte nog med det så sitter jag nu och för över ca 320 bilder som jag sedan ska framkalla så då behöver jag köpa två album till =). Om man har ca 15 gb med bilder så är det nog dags att framkalla några, vet ju aldrig om datorn skulle gå sönder och allt går förlorat, men jag har ju även sparat mina bilder på min externa hårddisk så nu har jag tre kopior av de roligaste och viktigaste bilderna =P

Jag skulle inviga mina nya träningsskor idag men kunde enbart gå i 15 min innan jag fick skoskav, så himla typsikt! Och det är ALLTID på högerfoten jag får det, aldrig på vänster, weird!

Imorgon börjar jobbet igen. Och på torsdag börjar mitt schema på jonsgården så det blir uppehåll på hemtjänsten i fyra veckor nu. Kommer nog inte orka jobba extra emellan då mina passa på jonsgården är 12 h ungefär så jag ska ta vara på den ledigheten jag får.

Undrar vad man ska laga för mat till mannen i huset idag? Han kommer väl anlända hem från jobbet snart skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0