Dag 2

Så nu har jag avklarat min andra introduktionsdag. Kan nästan namnen på alla och börja komma igång med rutinerna . Fick även mitt schema idag och det blev inte så många veckor jag hade hoppats på! Fem veckor totalt så jag ska även jobba lite på hemtjänsten i sommar. Ska dit nu på torsdag och jobba 7-14 och det ska bli skit kul! Har verkligen saknat kollegorna och vårdtagarna!

Så hoppas jag får en del h där i sommar också så jag slipper vara fattig!

Jag var även på gymmet idag och gick lite på gåvbandet samtidigt som man kollade på tv! Perfekt, eftersom jag och Robin inte har några kanaler nu och vi ska inte skaffa det heller så man känner sig mer fri på något sätt! Innan kunde jag dega framför tv hela dagen men nu för jag mer saker gjort och känner mig inte beroende av den! Kollar lite mer på filmer och jag hoppas vi får vårt internet snart så man kan kolla på lite serier också!

Imorgon firas nationaldagen träning i alla dess former! Ska ta en långpromenad , köra lite styrka och kanske ta en promenad till, har ju hela dagen till att göra något på!

Robin är med sina kompisar nu och jag är själv i lägenheten! Den känns så himla tom att jag funderar på att kanske ta en kvällspromenad så man har något att göra fast det är lite kallt ute dock! Får se hur jag gör!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0