Long Time No See

Skärpning Louise!

Jag har varit extremt dåligt på att blogga men nu fick jag lite inspiration.
Som sagt nu bor jag och Robin i Björketorp och har nästan fått iordning allt. Det som fattas har inte blivit köpt än men det ska ske snart, så en tripp till ikea sitter aldrig fel. Speciellt snart då skatteåterbärgningen kommer i veckan. Louise Like Alot!!

Nu har jag även tre månaders sommarlov. Härligt och ska jobba inom socialpsykiatrin i Mark på ett gruppboende som jag ser fram emot. Ska nyttja alla dessa kunskaper jag lärt mig under mina två år på högskolan. Dock har jag inte fått mitt sommarschema än och jag hoppas det kommer snart för jag vill veta när jag ska börja jobba och få in lite pengar!

Idag ska jag på delegeringsutbildning på Lindäng som börjar kl 17 och bussen går 16.26 så om ca en timme ska jag vandra mot bussen.

Snart blir det lite mat!


Kommentarer
Postat av: kristoffer

Good to se ya!

2012-06-04 @ 16:18:49
URL: http://trafikinformatoren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0